Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 29 maj 2017

BLAND MYGG OCH KNOTT

Härligt att i kvällningen vandra över hagarna, bland smörblommor och hundkex.....jag rörde upp maskrosornas dun som svävade runt omkring benen på mig,likt tusentals små fallskärmar.



Den fuktiga luften har gjort att knott och mygg i hundratals surrade runt omkring mig....de tycktes bara till att ha ett mål i sikte och det var MIG!!
Dessa otäcka små flygfän glömmer man lätt bort, då man drömmer om ljumma sommarkvällar....men de som allt annat tillhör sommaren oavsett vad vi tycker!! 



Jag får se till att finna fram en mössa som jag kan dra långt ner över öronen nästa gång...vandra måste jag oavsett om det finns knott eller mygg!




Njut av sommaren och med allt som tillhör en svensk sommarkväll...hi!hi!
Kraam Ingela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: