Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 16 maj 2017

Kvällstund hos hästar och får

Sitter så här mot kvällningen ute i hagen där både hästarna och fåren nu går,som sällskap har jag som alltid min trogna följeslagare.
Det gäller att ta vara på de fina kvällarna. 




Bra slut på dagen tycker jag att bara sitta så här och fundera över dagen som har gått.

Blev den nu som jag hade tänkt mig?.....
Ja något så när, fåren med lamm har blivit avmaskade och fått flytta ut till en av sina sommarhagar.




Jag har fått tränat min ryggmusklatur, med ridning,sedan har jag i stort sett bara tagit dagen som den har kommit!...skönt bara det. 
Tisdag och för mig åter träning,dagarna går fort och till helgen ska jag åter börja arbeta....hoppas verkligen på att min rygg håller.
Du får ha en riktigt bra tisdag.
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: