Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 23 maj 2017

MITT SMULTRONSTÄLLE

Ja det är väl så, att vi alla har vårt eget lilla smultronställe som vi håller extra varmt om hjärtat, oavsett om det är mitt i stan eller ute någonstans på landet.





Mitt smultronställe ligger  i en av hagarna här på gården, där tycker jag om att sitta och koppla av en stund, medan djuren går runt omkring  och betar.



Just nu är där speciellt vackert ,då det står i full blom......i mitt lilla paradis här på jorden.


Även när det är höst och ruggigt, kan jag plocka fram mitt smultronställe för att drömma mig bort för en stund.



Dessa ögonblick är underbara att bevara i minnet...... där ligger de bra, bara till att plocka fram precis när jag har lust!.... och det bästa är att ingen kan ta dessa minnen ifrån mig. 
Kraam Ingela 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: