Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 25 maj 2017

HJÄLP!.... JAG HINNER INTE MED.

Regnet vi fick, har verkligen dammat av allt pollen som låg som ett puder över det mesta......underlättar lite för de som är pollenallergiker. 



Otroligt hur fort det fylls på med nya blommor.... jag upptäcker dagligen någon ny blomma som står där och säger "godmorgon" när jag och Winston går vår morgontur. 

Jag vill ju hinna njuta av allt det vackra, men det känns som om jag inte hinner riktigt med..... det går för fort!! 





Ja det gäller att samla på sig intryck, för att sedan kunna plocka fram ur minnet,  under den mörka årstiden.



Samlade ihop till en liten bukett nu på morgonen, för att kunna njuta av inomhus. 

 Det ska inte till några mängder, för att det ska lysa upp.......det är det lilla!!......nog är det så? 


Tag vara på dagen! 
Kraam Ingela 

1 kommentar:

  1. Nä stoppa tiden! Snälla! Låt maj vara till november!!!
    Ljuvliga bilder du bjuder på...
    Ha en skön helg och kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: