Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 3 maj 2017

Livet på gården, så här på en Onsdag förmiddag.

Onsdagen börjar som den har gjort den sista tiden,vi väntar på ett positivt besked....det har hela tiden pendlat, den ena timmen positivt, för att sedan timmen efter bli negativt, men det POSITIVA SKA slutligen SEGRA!!!❤❤❤
Tycker du att jag är tjatig på något sätt, då kan jag bara ge dig rådet att göra ett uppehåll ifrån mina inlägg. 
Att skriva är ett sätt för mig att bearbeta, vi hanterar saker och ting olika här i livet...detta är mitt sätt. 

Lite förmiddags siesta ute bland hästarna,som
verkligen ser ut till att njuta av dagen.  
En som försöker bättra på solbrännan inför badbyx säsongen,ibland de stora muskulösa killarna här ute i hagen!
Ja det är inte lätt att vara en shettis, men en gör så gott en kan! 😊🐎




Häggens knoppar sväller mer och mer för varje dag,
häggen tillhör en av mina favoriter med sina vita blomklassar och underbara doft.

Sedan kan de användas till så mycket mera, än bara till att stå och pryda upp här på köksbordet. 



Blommklasarna ska jag göra både saft och sirap på. 
De två sista bilderna här..är så klart ifrån förra året. 
Ja det var några förmiddags timmar härifrån Liljegården. 
Kraam Ingela 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: