Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 16 maj 2017

FLYKTIGT!!!

Idag var jag inom på min arbetsplats som jag har varit borta ifrån under åtta veckor.
Där har hänt en hel del under tiden som jag har varit borta.....vårdtagare som har lämnat detta livet och inte längre finns med.
Detta får mig att tänka på hur flyktigt livet egentligen är, det rinner så fort iväg och man frågar sig "var det detta,som var livet?"

Jag lever efter ett motto, så långt det nu är möjligt,att förverkliga mina drömmar... så att jag inte på livets höst sitter och är bitter över allt som jag inte gjorde!
Så förverkliga du också vad du drömmer om.
Nu trillar jag oförbrutet in på något som jag lovade att inte göra  igen dvs. mina maskrosor.
Tycker att de symboliserar livet på ett bra sätt.






Livet varar inte för evigt,så tag vara på din stund här på jorden. 
Tycker du att jag har varit sentimental?... det var inte min mening. 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: