Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 11 maj 2017

Hästar, hästar och ett par andra djur!

 Nästa helg ska jag åter vara i arbete efter min sjukskrivning,då återstår det bara fyra veckors arbete, innan jag ska sätta mig på den där bänken i stadsparken för att mata duvorna....du tror mig, eller hur???
Mitt nya liv som pensionär, lär inte gå i slowmotion,här lär vara att göra så det räcker och mer därtill.... duvornas matning lär jag nog få överräcka till stadsborna.




Det blir nog en märklig känsla (eller inte) att kunna göra precis allt som faller mig in, men jag har fått lite träning på att gå hemma under våren....då jag har gått sjukskriven, detta hade jag  dock gärna undvarat !





Det är ju även så mycket annat runtomkring som ska skötas när man har djur. Att ha djur är en livsstil!




Jag överger inte helt mitt vårdyrke, mina vårdtagare framöver kommer bara till att bli de som finns här på gården dvs djuren och inte att förglömma mannen min!! 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: