Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 6 februari 2015

Så är snart fredagen till enda.

Idag har jag besökt civilisationen dvs. Ängelholm, tycker att det är en härlig stad.
Det blev ingen shopping tur, vilket alltid är mysigt..... idag var jag där i ett annat av avseende, ett mindre mysigt besök, men nu är det gjort!!
Shopping blev det i hembyn, för nu skulle det handlas mat..... ögat orkar mycket, jag kom hem med två överfulla kassar för här skulle det ätas.
         
Jag började med lite sött, blodsockret måste höjas, sedan blir det en god middag.
Men nu måste jag ta tag i mockningen, det får även bli dagens meditation..... jag måste se till att göra mockningen till något positivt.
                

Men vad gör man inte för ett par sådana ögon?
Ja,så har snart denna dagen gått, med både det ena och det andra.
Roligt att du kikade in här på gården, du får ha en fortsatt mysig kväll. Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: