Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 4 februari 2015

Hallucinationer....

...jag kämpar med att endast få inta begränsad flytande dryck, nu i två dygn. Men vad är det? nonsen ... med tanke, på de som har det så alltid i sin dagliga livssituation.... vilket är en stor förlust här i livet, att inte kunna inta mat p.g.a. av en eller annan anledning. 
Var på ett möte i eftermiddags, vad bjuds på?.... jo, smarriga fastlagsbullar och till dom kaffe. 
Så det var bara till att säga nej tack! och  se fram emot till min superba flytande middag som jag skulle inta när jag kom hem . 
Ack, vad mat betyder mycket i många sammanhang, man samlas kring mat,diskuterar mat, äter mat och sätter man på tv:n,så nog är det matlagnings program..... suck!! 
Vi ska inte tala om hur jobbigt det var att behöva gå in i en mataffär! 
Mina tankar surrar bara kring mat just nu!..... får hallucinationer om mat. 
Nej!!!... nu får jag sluta med att tycka synd om mig själv. 
                     Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: