Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 12 februari 2015

Lite hop plock....

Fastän gårdagen inte bjöd på solsken, då det var tid att åka hem efter min arbetsdag, blev det ridning och därmed ett träningspass för vår kille Eilifur. Tycker att det går bättre och bättre för varje gång....... han kunde gå på lång tygel i början av passet, vilket är ett stort framsteg....så det spelade ingen roll att solen inte värmde, för jag blev varm inombords... av hans framsteg!! Kanske det blir ett nytt pass med honom i eftermiddag. 
               


Jag gjorde om lite här inne, genom att möblera om bland tingen som är inropade på någon auktion. Jag ska ta en dag till att gå igenom alla lådorna med föremål från tidigare auktioner, som jag och min ena dotter har besökt.... blir spännande, för jag har helt glömt vad vi gjorde för fynd! 


Får en längtan till sommar loppisarna på andra sidan av sundet, närmare bestämt mitt älskade Helsingör. 

Kul att du kikade in här på bloggen 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: