Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 18 februari 2015

Lycka!

....vad är det??... det skiftar när man ska definiera ordet "Lycka ", 

idag var lycka för mig " att tillsammans med hästen ge mig ut i skogen till en tjärn " och där sitta av hästen, låta honom beta medan jag åt av mitt medhavda äpple.... det hade inte varit dumt med någon varm dryck.... men det kommer fler gånger som vi ger oss ut på picknick. Underbart att bara sitta och filosofera i naturen, det ända ljud som hörs är vinden i trädtopparna och någon fågel som gör sig gällande, med sin sång. 

               


Efter några timmar, tillsammans med hästen 
i nature.... smakade det extra bra med grillade revben av lamm /vildsvin samt ett glas rött!! 
Nu sitter jag och gör inköpslistan för morgondagens shoppingtur, men känner jag mig rätt..... så lär det bli rätt mycket mera än vad det står på listan.... men pengar är runda för att de ska rulla!!! 
Kram mina bloggvänner, vi hörs! Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: