Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 26 februari 2015

Godmorgon bloggvänner

Igår kväll, gjorde jag inte många knop, kände av att jag inte hade fått många timmars sömn under den gångna natten. Bläddrade igenom min favorittidning... det blev min avkoppling. 

Annars väntar jag idag, spänt om  lantbrevbäraren ska komma med mitt paket.... kanske, kanske, jag kan ju alltid hoppas.... isåfall blir det till att montera bilden i ramen och sedan placera samtliga tavlor på väggen. 
Ett besök hos secondhand butiken lär det antagligen också bli i eftermiddag, 

sedan om man hittar något spännande, återstår att se!! 
Som du ser har jag smugit in lite rosa i min annars vita inredning..... får se till att matcha mina rosentavlor som ju blev i rosa ton. Oj,vad jag själv tycker, att jag har varit modig, genom att bryta av i min vita värld!! 
Kram och jag önskar dig en bra dag Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: