Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 25 februari 2015

Morgonen här på Liljegården

Lite segt att stiga upp idag på morgonen, när klockan ringde 04:30....detta på grund av att jag hade svårt att komma till ro och somna igårkväll. Det brukar bli så när jag har jobbat kväll och är uppe i varv när jag kommer hem och då är det djuren som ska ha sitt.... klockan hinner bli mycket innan jag sätter mig ner och försöker koppla av..... vilket inte är lätt. 

Men nu är jag uppe och pigg som en mört.. ..hi hi!! och sköter om de vanliga morgonsysslorna innan arbetet åter kallar. 
Mina hanhundar myser tillsammans i soffhörnet


 och tiken ligger i andra soffan..... henne har de respekt för, så hon får ha soffan för sig själv! 

Roligt att du tittade in till oss här på bloggen, nu är det tid för mig att bege mig in till byn. Ha det gott!! 
Kram Ingela 



1 kommentar:

  1. Morgon Ingela! Tittade precis in hos dig…. o du vi gick visst upp lika tidigt!! Fina bilder på "gosiga" hundar!! Precis som du skriver, när man väl är uppe är man pigg, underbara onsdag - snart är torsdagen här och din ledighet nalkas!! Ha en fin onsdag *L* kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: