Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 28 februari 2015

8-timmar!!

Gårdagen var helt underbar, med sol.... så jag utnyttjade hela dagen med att vara ute i luften. 
Tillsammans med hundarna och sex timmar på hästryggen, dock inte på samma häst.....med tre av våra hästar, på tre olika turer i naturen......det är lisa för min själ. 

Gjorde ett uppehåll mellan turerna, med en kopp kaffe och fika.... det gäller att tanka energi! 

Som vanligt blev hästarna ryktade både före och efter turen..... vackra och fina, släpptes de ut i hagen igen..... så länge varade det fina, för där rullade de in sig, i ett för dem härligt jordbad! 

Så gårdagen kändes fullbordad med  all denna utevistelse, du kan tro att det smakade extra gott med maten och ett glas rött, som jag och mannen intog tillsammans på kvällen. 
Så var det åter tid med den alltid roliga städningen hi,hi,hi!!!
Så jag får se om jag hinner med någon ridtur idag, annars blir det imorgon om vädret tillåter. 
Kram roligt att du kikade in till mig här på bloggen /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: