Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 9 mars 2014

Söndagens lilla överraskning

Skulle haft kört hästarna nu på förmiddagen, men det blev ändrade planer.




Kan du möjligtvis gissa till vad, när du ser mig på bilden???
Fick ett sms igår av flickan som rider här ibland.... om jag skulle rida?  Något jag inte hade tänkt mig, men hon fick gärna komma hit och pyssla med hästarna. Här är ju alltid att göra, de ska ryktas och ridutrustningen måste hållas i ordning. Småhästarna blev ryktade och fina, jag får köra dem i morgon istället.
Då vädret var så fint, red jag med henne ut på en tur.
Nu till överraskningen, väl hemma efter turen ca:kl.15 och hästarna var åter ute i hagen. Som alltid efter en ridtur, är jag super hungrig, ingen hemma.... vad ska jag stilla hungern med?... öppnar kylskåpet och vad står det där, jo två rostbiffsmörgåsar som min man hade gjort till mig.... detta var söndagens överraskning.... o goda var de!!
Överraskningar behöver inte vara något stort!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: