Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 28 mars 2014

Inget varar för evigt

Kände mig upprymd, när jag tog på min ren tvättade fleece tröja, för att gå ut i mitt lika ren tvättade stall....för att där utfodra hästarna med müsli.
Medan de förnöjsamt mumsade på sin frukost , var det fårens tur för mat.
När det sedan var tid för att släppa ut vilddjuren i hagen och när detta var gjort....
kunde jag konstatera att inget varar för evigt, då jag ser på min förre detta rentvättade fleece. Där fanns rester av hästarnas müsli....... ja har man hästar, då är man inte renklädd någon längre stund.
Man får se det från den positiva sidan, att stallet fortfarande är rent....inte lätt att stoppa det i tvättmaskinen, men däremot min fleece!!'
Alla hästarna verkade ha haft en god natt i sina boxar. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: