Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 30 mars 2014

Auktioner = köp

Äag har jag varit på Lösöret, där finns allt mellan himmel och jord.
Jag var fast besluten att jag bara skulle titta inte handla..... behöver inte något speciellt.
Mög har jag nog av, enligt mannen min.
Besöket där tog så där närmre två timmar..... om jag hittade något intressant?  nja.....jag lyckades få med mig en hel låda  hem, som jag hade fyllt med olika föremål, som jag inte visste att jag behövde!!
Mannen mins kommentar var när jag kom hem " vilken tur du har haft, som hittade allt detta som vi har saknat!!!"
Jag kan inte sticka under stol utan att jag har haft ett par trevliga timmar på"Lösöret"




Närmare visning av innehållet i lådan jag släpade, hem kommer!!









.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: