Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 8 mars 2014

kl :23

Ännu vaken när klockan är 23:00, fick se till att ge mig ut i stallet. Såg via övervakningskameran att baggen hade hoppat över mellan väggen och in till en tacka som närsomhelst ska lamma.
Jag och mannen fick ordnat så att baggen kom över på rätt sida.
Sedan fick jag fixat en ny box till tackan, vilket medförde att jag skulle hämta halm,fixa höbalja, saltsten, vatten och sätta upp en mellanvägg.... så det är ingen risk att jag slumrar på sofflocket.
Nu får jag se till att lufta alla hundarna en sista gång innan det är Godnatt för oss här på Liljegården.




 Nu har han två mellan väggar att ta sig över om han försöker komma in till henne

Hoppas verkligen att hon lammar snart! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: