Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 3 juni 2016

NYA BRILLOR!

Morgonen började lugnt, ingen stress.... fridag! 


Nu är det inte bara Lasse som strosar runt och betar i trädgården. 
Han har fått sällskap av sin biologiska mor, fårskallen Tova som stötte bort honom då han föddes...... men han skiter fullständigt i henne nu , han har ju sin fostermor och sin syster. 





Jag har ju alltid trott, att jag inte hade några gröna fingrar..... men jag får nog se till att skaffa mig nya glasögon, för de är nog lite gröna iallafall!..... om inte alla fingrarna , så åtminstone ett par stycken. 


Oh!!...jisses, vad det smakar gott, när man själva har drivit upp det, utan någon som helst besprutning. 



Någon ridning blir det inte, jag tycker att det är alldeles för varmt för hästarna, att kånka runt med mig på ryggen....... de får ha semester tills att det blir något svalare. 
Imorgon ska eventuellt jag och ett av barnbarnen ut på en, shoppingtur, det är säkert svalare inne på ett köpcenter. 




Snart tid för en svalkande dusch... det blir många sådana under dagen och det är lika skönt varje gång. 
Kram /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: