Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 7 juni 2016

I GRÄS VÅTT AV DAGG!

Åter vardag,  inte för att det betyder något för mig om det är helgdag eller vardag.... jobbar man inom vården som jag, då är inte helg lika med fridag.
Dagen här börjar med en tur tillsammans med hundarna i det daggvåta gräset, klockan visar 04:30. och jag plockar en bukett vilda blommor som jag kan ta med till vårdtagarna idag. 

Hästarna släpps ut i hagarna som de ska gå i, jag tar en koll ute hos fåren som går och betar i skogsbrynet, det enda som hörs är baggens klämtande klocka.... 


...allt ser lugnt och fridfullt ut här på morgonkvisten, hos både hästar och får,så jag kan gå in i lugn och ro för att ta en kopp kaffe. 



Jag önskar Dig en bra början på dagen. Kram /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: