Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 4 juli 2014

Regnskurar

Igår var det mestadels regnskurar, så jag var glad för att onsdagen tillbringades ute i solen.... fastän det behövdes städas.
Så en stor del av torsdagen gick i städningens tecken, önskar att det höll lite längre.... ska arbeta hela helgen, så jag vet vad jag har att göra på måndag nämligen ... städa igen !!!! Roligare fridag kan man ha.
En sats till Surdegsbröd har jag satt igång... så nu på morgonen skulle där i mera mjöl och vatten, så nu får det stå och bubbla tills jag kommer hem.... då ska det bakas ut och jäsas.

    Så här ser ska brödet se ut då det är gräddat.

Det är väl så här dagen såg ut igår om jag inte räknar med djurens skötsel och utfodring......ibland önskar jag att dygnet hade haft fyrtioåtta timmar istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: