Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 17 juli 2014

Dagen D!!!!

Idag åker jag på en efterlängtad semester... inga djur att sköta, det ska bli alldeles underbart jag ska njuta.... är inte bortskämd med semester, men det är självvalt så jag klagar inte.
Ett måste är ett besök i butiken Bissen o Bassen, när jag nu ska tillbringa några dagar i Danmark.
Det lär väl bli ett par muggar, om de har fått in några nya mönster..... har tagit ett foto på dem jag redan har, så att jag inte köper dubbletter.
Minnet brukar svikta, har jag, har jag inte?... men med fotot i mobilen får jag snabbt svar!
Jag ser verkligen framemot några dagar i Helsingör tillsammans med mina två döttrar.
Det blir shopping och mycket god mat och mysstunder i min dotters hus vid havet.
Så hoppas jag få en hel del inspiration att ta med mig hem.
Så det blir ett uppehåll i några dagar här på bloggen.... när jag befinner mig i vårt grannland!! för jag har semester med stort S!!!!
Baggen låg ute i hagen för sig själva, så vi har tagit in honom i stallet.. så att han får vila sig och inte anstränga benet han är halt på.
Detta är lite smolk i bägaren, nu när jag åker iväg!!


Du får ha det så bra, så ses vi igen här på Liljegården på söndag!

1 kommentar:

Kommentar: