Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 15 juli 2014

Lite kvällsmys

Fick sålt en av våra soffor igår, för att införa skaffa två vilstolar istället.
Blev nöjd med resultatet, men mannen fick närmast en chock, då han såg att de var vita!
Hade han väntat sig något annat, när jag släpptes loss för att fixa stolar????? Isåfall hade han kunnat hänga med!.... men då hade vi troligtvis inte haft något med hem.... vi kan aldrig komma överens när det gäller något dylikt!!



Så nu kan jag sitta och mysa med en bra bok under mörka höstkvällar, då vinden och regnet piskar utanför.... i mina vita stolar!

Man ska ju ha mycket vitt, det kallas ljusterapi.... det behöver jag när hösten står för dörren!! Om jag nu bara kunde få min man att förstå tanken med allt det vita.
Men karar begriper sig inte på finesser, inte min iallafall!!


1 kommentar:

Kommentar: