Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 23 juli 2014

Ogjort!!

Nu är frukosten avklarad och jag känner mig nöjd.....tycker själv att jag var duktig igårkväll!
        

Rena fönster, fick putsat dem igårkväll när solen hade gått ner. Även lite nya växter...... känns rent och fräscht!! Denna känslan varar dock inte längre, för när jag kommer in och solen lyser på vad jag trodde rena fönster ...... Usch!! det ser ut som om jag har putsat dem med en köttbulle.....nej, nu ger jag upp, orkar definitivt inte putsa igen i denna värmen!
Skiter i stort sett i det och går ut och doppar ändan i en solstol!!!! i stället.

1 kommentar:

  1. Det gör du helt rätt i! Putsa fönster kan man göra en mulen dag.
    Tack för din kommentar på min blogg och ditt tips. Vi hade nog tänkt ta en tripp över till Helsingör. Dock blir det nog inte på en lördag men Helsingör kan nog vara vackert ändå, även om jag gillar loppisar :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera

Kommentar: