Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 11 juli 2014

Fobi

Trodde att jag hade blivit av med min fobi för larver.
Men har inte haft något problem med det de sista tio åren.
Men idag när jag var ute och fodrade hästarna, fick jag syn på stora krylande larver på nässlorna vid stalldörren.

Då kände jag åter av min gamla fobi , egentligen helt tokigt, för vad kan en larv göra mig??.... men känslan av att riskera få den på sig, är väl det som jag tycker är obehagligt.
Får försöka intala mig att de är rätt så söta och att de blir så småningom till en fin fjäril!!!
Jag får försöka vänja mig, genom att fokusera på fotona......och kanske försöka känna hur det känns att hålla i en.
Tror dock inte jag klarar av det...de är för stora!
Nåja, de har snart förvandlats till fjärilar.
Vi har väl alla något vi tycker är obehagligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: