Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 20 juli 2014

Lantlollan

Njuter verkligen av semestern här i Danmark. Älskar havet, hade mycket väl kunnat bosätta mig här..... inget främmande då mina svärföräldrar och deras föregångare alltid har bott här vid havet och min familj har vistats här mycket.
Nu har min dotter och hennes familj byggt hus här vid havet och det är här som jag har tillbringat underbara  semesterdagar.
Utsikten från huset med Sverige i bakgrunden.
                             Härliga bad!!
 




Snart dags att komma hem igen till verkligheten med mockning och skötsel av djuren...... slut med att bara gå runt och spela fin dam och ta salta bad!!...
Salta bad hädanefter lär bli när svetten rinner då jag mockar skit i strålande sol!!!
Lantlollan back in town!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: