Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 16 juli 2014

Hade rent med stort H


Städat huset, så att det var rent när jag sticker iväg imorgon..... det varade inte länge!!!
För under tiden som jag hade veterinären hände saker och ting inne i huset.
Winston hade blivit så frustrerad när min dotter gick med den lille ettriga mopsen ute på gårdsplanen och han inte kunde komma ut och sätta den lille på plats.
Så därav hade pelargonan åkt i golvet, då han varit uppe i fönsterkarmen. Inte nog med det, han hade även hoppat upp i kökssoffan och tagit sig därifrån upp på mitt vita köksbord......därav de jordiga tassavtrycken på bordet!
Så det var bara till att se glad ut och hämta dammsugaren, för att åter städa!!!



Fick även tvättat undan medans det är bra väder, så får det blåsa torrt...
luktar så gott, härligt att sedan få bäddat rent i sängarna.

Hundarna har också fått rent i sina bäddar, köpte nya lila filtar ( inte vita där)

Så i natt tror jag att jag kommer sova gott!!
Jag ska upp tidigt imorgon bitti då jag ska på semester.... märk väl jag, vilket inte hör till vanligheterna när man har en massa djur att sköta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: