Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 30 september 2014

Tre olika individer

Tala om kontraster, har ridit tre helt olika islänningar... den ena är inte den andra lik.
En som var på helspänn och var beredd att fly om man hade sagt buh!!! den andra fullt ös fram....  svår att få stopp på när han sätter av!! den tredje en lat och envis kille som inte gillar att ge sig ut som ensam häst, han vill ha sällskap!!
Nu blir det ingen ridning imorgon, så hästarna får vila upp sig och så även ändan min som är lite öm, efter att ha suttit uppe i sadeln sådär en sju timmar på ett par dagar!!..... kombinerat med min andra träning!!..... om jag bortser från min ömma ända, så mår jag toppen bra och det är ju mitt mål med träningen.



En korg med morötter är alltid uppskattat!!
Om morötter var uppskattat av hästarna, så är detta vad min bak just nu uppskattar!!!   Kram vi ses imorgon med nya friska krafter! /Ingela    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: