Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 17 september 2014

Loppisfynd som kom till nytta

Mitt köp för den fashionabla summan av 10 kronor på den senaste loppisen,passade utmärkt till mina kryddväxter.Timjan och rosmarin är två av mina favorit kryddor i köket,användbara i många maträtter. 
Imorgon ska jag prova på att baka med lavendel, som krydda i mandel/valnöts biscottis som jag även smaksätter med vaniljstång! Det ska bli spännande med just lavendeln....har inte använt denna innan i bakning! 





    Kram från mig på Liljegården 
               Ingela 

4 kommentarer:

  1. Känner lukten ända hit josan♥

    SvaraRadera
  2. Det är super gott med lavendel biscotti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var bra att få omdöme på lavendbiscotti, ska bli spännande att smaka.
      Kram till Anonym

      Radera
  3. Josan visst luktar det himmelskt!! Kram vännen!

    SvaraRadera

Kommentar: