Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 16 september 2014

Godmorgon mina vänner

Idag hinner det inte hända så värst mycket här på gården, då jag befinner mig till stor del av dagen på mitt jobb.
Ska i varje fall se till så att jag får bakat lite kakor när jag kommer hem...... tycker själv att jag har varit duktig, genom att inte ha bakat på lång tid....men ska villigt erkänna att det har kliat i fingrarna många gånger. Älskar att baka, men jag
kan inte fylla frysen med bara kakor, vilket jag hade gjort..... men nu har det tunnat ut i frysen, så det är okej.... att åter ta fram kavlen och kavla upp ärmarna!!



Det lär gå åt en hel del vaktellägg, till kvällens bakning här på gården...
går väl ca 4-5 st istället för 1ägg.
                         Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: