Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 14 september 2014

Tänka sig!... kärringen hoppade i tunnan.

I fredagskväll var vi och hälsade på vår andra dotter, de hade eldat så att vattnet nästan kokade i badtunnan. Svärsonen tyckte att vi skulle ta och pröva det här att bada i badtunna! Jag tänkte som så, vattnet nästan kokande.... svärföräldrarna i tunnan, då var det bara för svärsonen att lägga locket på!...sedan var arvet klart!!! 
Men märk väl att detta bara var mina tankar som jag delgav svärsonen.....han tål min humor,då han känner mig väl... lite roligt måste man ha. Han fick oss i tunnan dock utan att lägga locket på. 

          Kram min svärson!!
               Ingela 

2 kommentarer:

  1. Mysiga inlägg, som vanligt! :)
    Lev! Måå! Njut!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack, det var roligt att höra Marie!
    Ha det gott och njut av livet, tack för dina härliga kommentarer.
    Kram /Ingela

    SvaraRadera

Kommentar: