Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 22 september 2014

Ruggigt både utomhus och inombords

Usch!!.... inget upplyftande väder här idag, blåst, kyla, regn och grått!! Så min dag har förflutit med arbete och sedan det dagliga livet dvs mockning skötsel av djuren här på gården.... alltså inget utöver det vanliga!!..jo,förresten gubben här har blivit förkyld och du vet säkert hur det är, när det manliga könet får en liten förkylning.... då är de dödsjuka!!...ja, det är inte mycket det fina tål!! Så för att slippa höra hans snörvlande, tog jag hundarna och gav mig ut på en tur i skogen,behövde hämta krafter för att orka med att höra hur dålig han är. 





Den gamla och den unge leker gärna, när jag släpper dem lösa.   Naturen är fantastisk, i den hämtar jag ny kraft, när denna tryter.
                                 Ingela 

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det hur dey är när den manliga könet är förkyld♥josan

    SvaraRadera

Kommentar: