Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 21 september 2014

Grå söndag

Regn och rusk, temperaturen sjunker....en sådan här dag skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet!! Men, men... det går inte för sig, måste bli klar med alla blanketter som ska fyllas i inför lammslakten.... varför skjuter man alltid upp saker och ting som är tråkiga??... istället för att ta itu med det med en gång, så man slipper att tänka på det. Vill villigt erkänna att jag har svårt att vänja mig, när det blir dags att åka iväg med lammen till slakt.... men detta är ett måste. Alltid svårast innan jag har lämnat dem, det är nog därför jag dröjer med att fylla i alla blanketter. 


Inget upplyftande väder här idag på Liljegården, grått och trist! 

Kram från en som inte vågar hoppas på sol och värme... det loppet är nog kört!! 
               Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: