Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 23 september 2014

Brrr!!!....- 4grader

Minusgrader nu på morgonen, ska vinterkläderna plockas fram redan? Jag som fortfarande har sommargarderoben framme..... tror nog att det bara är en försmak på vad som komma skall!! Inte för att jag har något emot kyla.. tvärtom. 
Hortensian har bytat skrud, från att ha varit vit till grön... vinterskrud???..... 


              ..... föredrar isåfall dess sommarskrud, nu har jag inte tid att sitta och spekulera vid frukostbordet... måste sätta fart, för idag är det åter en arbetsdag. 
              Kram/Ingela 
          

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja, nu börjar kylan så smått.. Var ute i gårkväll o bäddade in lite blommor inför natten o tur var väl det.. Men vilken sol nu, ljuvlig! Nu ska jag ut o fånga dagen! Hoppas du får en ljuvlig tisdag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Marie du kan tro att jag också har njutit av dagen...
    Hur går det för dina små pållar?.. trivs de med sin djuppbädd? jag hoppas att de sover gott!
    Kram till dig och pållarna. Ingela

    SvaraRadera

Kommentar: