Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 29 november 2018

VÄRDESÄTTER ANNAT

Värderingarna ändras genom åren precis som jag!! 



Jag behöver inte så mycket, för att jag ska kunna få den där känslan, av att vi går mot jul.


Gran, hyacinter, levande ljus och doften av brödbak.... det räcker och blir över! 



Om jag kan glädja någon med en upplevelse här på gården hos djuren, det glädjer mig precis lika mycket.
Upplevelser blir viktigare och viktigare för mig.....döda ting blir mera oväsentligt.




Hela eftermiddagen har varit full med upplevelser både för mig och de två härliga barnen som besökte oss här på gården idag.
De har i stort sett tillbringat alla timmarna ute hos djuren. 
 Tror att de sover gott inatt och drömmer om vad då?... alla djuren kanske? 



Jag har en önskan, ja det har jag faktiskt! 
Vad det är? Jo det är en vit jul,  men det är väl för mycket begärt... då man som jag.... bor här nere i Skåne? 


Att få göra något för en medmänniska, är delad glädje. 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: