Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 13 november 2018

NOVEMBER HOPPAR VI ÖVER

Ulltottarna kikade bara ut ifrån stallet och konstaterade.....inget väder att gå ut i idag  
Vad är ni för några stuesittare?? 



De lämnade inte stallet, kanske önskade de att få krypa i sina fårskinnspälsar igen?...... eller så berodde det bara på lathet?
Lättare att bli serverad där inne, jag kanske skulle bli en ulltott i mitt nästa liv..... det tål att tänkas på!





Någon stuesittare är då inte jag, till lycka för er! 
Om så hade varit fallet, hur skulle det då sett ut?.... Då hade det inte blivit någon rumsservice, kan jag berätta för er! 



Ett par solstrålar eller tre, i gråa november ..... det hade inte jag heller tackat nej tack till!
Oavsett väder och vind, så har jag haft en bra dag. 
Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: