Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 28 november 2018

FROST KRISTALLER OCH EN MICHELLIN GUBBE!

Gudomligt ute på kvällen med månen som lyser på allt som nu är glaserat utav frosten.  Det gnistrar och glimmar, oh!... det är helt magiskt!!


Jag började min dag med att smörja in ansiktet i minst en halv burk Nivea!....för att sedan hoppa i vinter overallen.
Jag såg ut som en Michelin gubbe, men strunt i det, för visar temperaturen - 12 grader och man ska rida, då kan man inte se grann ut och det ska gudarna veta att jag inte gjorde! 


Frös gjorde inte tanten iallafall, trots två timmars turen.... för fåfängd är hon inte!!



Hästen var svettig efter turen, så han fick svettas av inne i boxen innan han släpptes ut till de andra hästarna.
För mig var det sedan att förbereda för veckomiddagen.
Kram från Ingela 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: