Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 26 november 2018

INGET SVÅRT VAL!

Hade för mig igår, att här skulle det pyntas i stall och hus ....men något helt annat lockade mig mycket mera.
Lätt lockad är jag det?.....kanske beror nog på lockbetet! 



Det är ju inte advent nu, så varför stressa med att pynta? När jag istället kunde utnyttja det ovanligt fina vädret tillsammans med dottern! 
Inget svårt val, pynta eller sadla två hästar för en tur, du det första tar jag en annan dag. 





Ångrar inte för en sekund mitt val, så mysigt med dottern och naturen som sällskap under några söndagstimmar.




Idag får jag se vad det kan bli till, känns som om jag hade behövt att dela på mig, iallafall i ett par dagar.
Jag har för många lockbeten nu, som jag så gärna vill sätta tänderna i!! 
Oh vad svårt det blir, men någonstans får jag väl börja.
Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Låter som ett perfekt val :) Dammråttorna far här hemma såg jag idag, jag valde en promenad istället, så himla skönt! Ha nu en härlig vecka...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: