Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 17 november 2018

HÅLLER MIG TILL ENKELHETEN


  • Första advent om fjorton dagar..... kan det vara sant?? Ser det ena inlägget efter det andra på Instagram, där det är pyntat och färdigt i varenda vrå.
  • Panik, vad har jag gjort?.... inte ett skit!



Med Sekatörens hjälp kom jag en bit på vägen och jag kände mig nöjd! 


Hyacinter, granris, och ljus, räcker gott, för att få den där små mysiga advents känslan. 




Hyacinter frossar jag gärna med i november och december... 


Gillar egentligen inte överflöd av pynt, det enkla är för mig.... det vackraste!! 
Vad är egentligen finare, än att kunna få känna den värmen som gemenskap med nära/kära och vänner sprider? 
Det betyder så mycket mera. 

Ha en fortsatt skön helg med eller utan sol. 
Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: