Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 28 november 2018

HALMAT OCH PYNTAT

Halmen uppskattades verkligen, strödde solrosfrön i det... så nu har de full sysselsättning. 


Marken är stelfrusen så de går inte ut, för de fryser säkert om sina fossingar. 


"Disco Arne" gör vad han kan för att imponera. Han har ju många damer att välja på, damer fattas han då inte, det gäller att ligga i Arne!! 





Tokig??.. ja det kan du kanske tycka, men här ska höns, ulltottar och hästar också ha lite advents mys i stallet.
Om jag tycks tokig, det bjuder jag på!! 




Hästarna stannade upp när de kom in igår kväll för att  kolla på grannlåten. Vad de tänkte?. . de ryste inte på huvudet ivarjefall, men jag kan gissa mig till svaret!! 
 Ja, ja...  jag tycker iallafall att det är mysigt! 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: