Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 1 november 2018

OJ!!!

Torsdag redan, ja det frågade jag mig i morse. 
Tisdagen ... en dag tillsammans med dotter och tre barnbarn. Hela dagen med SHOPPING, trött i fötterna?.. JA, bara förnamnet!! 
Onsdagen... ja då var det veckomiddag och nu så har vi torsdag.



Tänkte bara göra så lite som möjligt, njuta av solen precis som Disco Arne tycktes göra... den lille livsnjutaren! 




J
ag fick oväntad hjälp i stallet av Annika.
Som det sig bör, blev mycket ventilerat om ditt och datt!







Sol och sällskap på ridturen, inte någon dålig kombination.... så här på en helt vanlig torsdag.





Ja som vanligt, när de är ryktade efter en tur...varar det ingen lång stund förrän de åter har smort in sig i jord. 
Skulle kanske själva pröva denna inpackning?.....jag har ju inget att förlora, det kan  ju knappast bli värre!!

Jag är rätt nöjd med dagen, den blev precis så lugn och skön som jag förväntade mig utav den.
Kram från Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: