Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 4 november 2018

SLUTET PÅ BÅDE SÖNDAGEN OCH MANGOLD

Söndagsmorgonen började bra med sol... jag säger började, för det blev inte så mycket mer! Jag som behöver varje liten solstråle som jag kan få tag på, nu i mörka ruggiga november.



Men jag får låtsas att solen skiner, så kommer jag säkert att ta mig igenom november också! 



Slutet på skörden?..... ja det är nog så  för Mangolden och snart likaså på  söndagen 


Jag har fuskat lite idag, har bockat av en "ska göra sak"....på min lista för måndagen. 
Tjoo!!... den där listan har fått fart på frun!! 



Imorgon får jag väl sätta tänderna i tisdagens lista, eller ska jag ta en vilodag?? Nej, jag bara skämtade, för nu har jag ångan uppe och då gäller det att hänga i!! 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: