Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 24 november 2018

BESÖK IGÅR OCH JAG SKA BESÖKA IDAG

Vart tog fredagen vägen, varför ska timmarna flyga iväg så jädrans fort.... när man har besök?? 


Även om åldersskillnaden är stor, så har vi alltid roligt tillsammans när vi träffas. 
Så vad spelar då vädret för roll?? 


Vårt djurintresse är lika stort, även om det gäller en liten höna eller en elefant....


Tro nu inte att det går omkring elefanter här på gården, Nej där går gränsen! 
Tror inte heller att det hade varit rätt miljö här hos oss. 


Hästar räcker mer än väl, annars tror jag att mannen här hade hade fått dånedimpen och det vill jag ju inte.  







Den blivande hönsägaren ligger i hårdträning.....inne i hönshuset. 


Till sommaren Sofia, kanske det blir några silkisar? Fixar du och Tobbe hönshuset, så ska jag fixa silkisar åt dig!! 


Estelle och Vince fick busat av sig, de små trollen. Lika som bär är de två hundarna, det höll på att bli en förväxling när de skulle hem..... hade inte blivit så bra eller hur Sofia? 



Idag är det jag och Estelle som ska göra ett besök inne på äldreboendet i byn.
Lördagen blir precis som fredagen trevlig!! 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: