Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 november 2018

EN OCH ANNAN LITEN SNÖFLINGA

Några snöflingor singlade så sakta ner till marken, för att försvinna i samma stund.
Snöklädd mark till första advent,  kan jag väl knappast förvänta mig.... men kanske, kanske? 


Om vi nu inte har någon snö som lyser upp.... så har jag domherrarna och hackspettarna, som med sin färg lyser upp ute vid fågelbordet. 



Havre kärven är det hög tid för  att få upp!.....men tiden den bara flyger iväg. Frost snart och då kan jag glömma att  slå ner någon stolpe i marken till att fästa den på. 





Jag får väl fortsätta med att nynna "a white christmas!" och fixa något till att binda kransarna av, som sedan ska sättas upp på stall dörrarna. 
Kram från Ingela 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: