Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 4 november 2018

LISTA OCH DICIPLIN!

Söndag.... så har ytterligare en vecka gått. Jag är så himla optimistisk varje måndag, ska både göra det ena och det andra.....men vad hann jag med, frågar jag mig varje söndag?? 


Jag ska ju inte precis hinna med tio tåget, för jag har ju all tid i världen.



 Men av någon konstig anledning, så räcker ändå inte tiden till. 
Kanske jag har gått och blivit slö eller har för många järn i elden? 



Måndag imorgon, ska det bli samma visa, nej!!... nu ska det bli skärpning. 
Fram med penna och papper, för nu ska här skrivas lista som kan bockas av efter hand. "Diciplin" fint ord som tål att tänkas på, när jag frestas att göra något roligare, än det som står på den där listan. 


Det blir en hård men allt lite spännande vecka, kommer jag att gå i mål eller inte när veckan är slut??
Nu ligger jag i startgroparna, så snart kör jag.... heja, heja, det ska gå! 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: