Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 2 oktober 2014

Vargen skjuten /hästarna får vara ute

Vargen som har härjat runtom i trakterna och fällt en massa får, blev skjuten i morse.
En stor hanne, som enligt min mening inte har haft ett naturligt beteende gentemot människor.....då vänner till mig hade kunnat klappa honom, så nära kom han isamband med att han rev får hos dem. Normalt så skyggar en varg för människan.
Så inatt låter jag hästarna få vistas utomhus igen och det tror jag är uppskattat då det råder i höga natttemperaturer ute!!..13 +grader!!
Så lite avslappning i soffan nu, efter avklarat arbete.... sedan säger jag godnatt!! och önskar givetvis Dig detsamma!! /Ingela























5 kommentarer:

  1. Hej! Åh såå skönt!! Nu kan man sova gott igen.. Har inte varit inne o läst på länge, så ikväll blev det mysig läsning.. ;) Har du instagram? Har precis skaffat(mimmi_68_) Fniss, nu är det grabbarna som tjatar på mej, lägg mobilen!! ;) Kram o du, ha en ljuvlig helg/ Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu har jag... men kommer inte in????... antagligen trög!!!

      Radera
  2. Så underbara bilder på hästarna josan natti natt♥

    SvaraRadera
  3. Ha ha låter som mej.. Min minsta grabb fixa det åt mej.. Fråga din svartjobbare. .;)
    Kram Marie

    SvaraRadera

Kommentar: