Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 4 oktober 2014

Min utsikt just Nu!!!

Lördagen har gått i slowmotion, för mig här på Liljegården.. febern hade slagit sig ner i kroppen min 
...magen värker, pinar mig igenom  ordinationen jag fick, genom att bara inta flytande föda iform av vatten /juice.... nya rön!!!inte längre penicillin!! 

Tycker själv att det är sååå synd om mig, fångarna utspisas åtminstone med både vatten och bröd.... hade kunnat ge mycket för att få sätta tänderna i en torr brödbit!! Jag har inte högre pretationer just Nu!!!

                              Kram /Ingela

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Här det också feber o dunderförkyld och så fint väder på det, ingen bra kombination.. Grr..
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Då får du också krya på dig!!... fint väder och fria, då skulle vi ha njutit, men,men Marie det kommer väl fler av den varan!!
    Vilket ögongodis du har lagt ut på instagram.... härliga foto!!
    Jag kommer nog inte lägga ut mycket... det får bli här på bloggen... men hämtar massor av inspiration hos dig!
    Kram

    SvaraRadera

Kommentar: