Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 17 oktober 2014

Auktion och loppis!!

Oj, vad man har samlat på sig föremål från loppisar och auktioner under årens lopp! 
Tittar jag mig omkring så är hälften av föremålen inköpta på auktioner och några på loppisar! 
Min man har blivit lika glad varje gång som jag har kommit hemkonkande med någon möbel. Det har även hänt att jag fått ryggskott pga någon möbel jag slitit på, som har varit tung som bly... men hem skulle den!! 
Så egentligen borde jag strunta i allt vad loppis och auktioner heter.... men det är ju så kul! 
Jag tycker även att det är roligt att skifta ut.... ombyte förnöjer tillvaron!! Min svärmor sa alltid "du bara kastar"....visst hade hon rätt, för jag är ingen hamster... när jag är trött på något så åker det ut, sen är det glömt!! 










Tror att jag även i fortsättningen kommer att shoppa loss, när det gäller auktioner och loppisar. 
Det sätter guldkant på tillvaron!! 
            Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: