Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 22 oktober 2014

Nu håller både folk o djur kväll

När ska det bli väder så att jag kan ge mig ut på en ridtur?...regn och åter regn, ser hopplöst ut!! 
Dagen för mig har till största delen bestått av arbete både på jobbet och här hemma. 
Så något roligt utöver det vanliga har inte hänt här på Liljegården idag!! 
Nu håller både djuren och vi kväll här och laddar batterierna för morgondagen! 

Jag och två av hundarna delar soffa, Winston gillar samma tv program som jag... Hero struntar fullständigt i det och drömmer vidare! 
Fåren går in till sitt, för natten!!
Hästarna har gått in i sina boxar för att inta sitt kvällsmål, iform av hö!!

Här är en som tydligen redan hade ätit sig mätt på betet!
Så du får ha en fortsatt fin kväll!!
                       Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: