Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 11 oktober 2014

Behöver köpa lite mera tid

Lördag 
Någon som har några timmar till försäljning, känns som att jag hade behövt det, för att komma ifatt allt som släpar efter!!....men det är säkert ingen mer än jag som ser det... han som jag bor ihop med märker ingen skillnad, så varför slösa energi på det???...helt rätt tänk Ingela, försöker jag intala mig och ger mig ut på en tur på hästryggen istället, vilket inte tar energi utan fyller på energi... bra val!!Det som jag ligger efter med, lär inte springa ifrån mig... ingen risk!! 




Kram / Ingela 




1 kommentar:

  1. Fniss, känner igen det där.. Helst när man varit"off" några dagar o ligger back.. Det gjorde du rätt i o stack ut i naturen i stället!
    Ha en härlig söndag!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Kommentar: